wtorek, 28 września 2010

my favorite sweatshirt


Od kilku dni szukam bluzy i krece sie po necie opentanczo,jednak ciagle wracam do widefox i nie moge sie zdecydowac krysztal czy ptak czy koscisty zestaw...

wiem ,wiem nie ma chyba gwiazdy holywood ktora nie ma wildfoxa ale trudno
 wiecej nastepna strona



Wildfox jest jedna z ulubionych marek celebrytow hollywood jak Hally B,Megan Fox ,Lindsay L,Liv Tyler wszyscy nosza wildfoxa
dlatego ja niszowo postanowilam znalesc cos innego ...ale mi sie nie udalo .Nie wszystkie tshirty i bluzy do mnie przemawiaja ale kilka pragne miec obsesyjnie, a w Polsce  wildfox nie jest jeszcze tak popularny
Dziewczyny ktore zalozyly wildfox inspiruja sie 80sami ,vintage i to lubie









wildfox i moje ulubione buty
 ktora bluza najbardziej sie  wam podoba?

2 komentarze:

  1. ja bym chyba reflektowała na kryształ...

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli chodzi tego typu streetwear polecam http://misbhv.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails